هزار

یک دونه یک با سه تا صفر کنار دستش

نمی دونم شاید در نگاه فلسفی هزار ،تفاوت بارز صفر و یک یا سیاه و سفید باشه ،این که چطوری یه دونه یک چندتا صفرو به عرش می رسونه

یادمه بچه که بودم ابهت زیادی داشت ،آخرش بود ،شاید یه جایی نزدیک بی نهایت ، شاید من مادرمو هزارتا دوست داشتم

امادیگه حالا هزارم هزار نیست ، به قول معروف هزارم هزارای قدیم ،الان دیگه به راحتی جلوی میلیون و میلیارد تحقیر می شه 

اما فقط هزار نیست که دیگه هزار نیست ، شاید انسانیت و معرفت و خیلی چیزای دیگه هم هستند که ارزون شدن که به راحتی با همین هزار نا هزار هم بشه خریدشون

ای کاش زودتر 3 ،4 تا صفر از همه ی عددا کم بشه

تا شاید آدما آدم بشن

تا شاید دیگه کسی نتونه رو عشق لیلی و مجنون قیمت بذاره

تا شاید دیگه کسی به همسرش خیانت نکنه

تا شاید دیگه کسی به مامانش دروغ نگه

تا شاید بازم مردونگی قیمت پیدا کنه

بشه هم قیمت زعفرون ، مثقالی خیلی

راستی  تکلیف منشور حقوق بشر چی میشه ؟

کوروش خدا بیامرز چی میشه ؟

شاید دیگه هیچ محمودی روی هیچ شاهنامه ای قیمت نذاره ...

دلتنگی

نمی دانم دل من تنگ شده است


          یا که دنیا تنگتر


     نکند که مرده است این ساده ی من


           اما هر چه که هست

          

             خوشحالم که هنوز سنگ نشده است

 به سراغ سازم می روم

                  کم کمک ،ستارکی می زنم

آخ چه عجب

ذره ذره این دل تنگ

        می شود گستاختر بر همه عالم


           و دوباره شاهرگهای امید وشادی

               پیام عشق را می آورند


     باز خوشحالم که دل من زنده است


  لیک با این ترس چه کنم


     که دگر ساز هم نکند چاره ی کار...

زادروز

بیست واندی سال پیش در چنین روزی من به دنیا آمده ام


         نمی دانم خوشحال باید باشم یا ناراحت


      به نظر من روز تولد دوباره اندیشیدن به حقیقت تلخ پیری و مرگ  است


چاره ای نیست به هر حال   

     

                               سی خودمون همین طوری باید زندگی

                            

                                                کنیم

امید

با غم تمام روزهای گذشته


       اما فردا روز دیگری ست

      

             خدا را چه دیدید شاید فردا خورشید از غرب

    

                               طلوع کرد.......

هوای یار

از صبح که بیدار شدم

     دلم هوایش را کرد

         راستی آیا واقعا دل به دل را دارد؟


       امیدوارم که امروز

            خورشید بارگاهش

                 از غرب طلوع کرده باشد !!!!!!