نژادپرسترین ها

به نظر شما نژادپرسترین انسانهای روی زمین چه کسانی هستند ؟

نه اشتباه فکر کردید ، آلمانیها ، نه بابا اون بدبختا در برابر اینا که من میگم اصلا چیزی نیستند ،

انگلیسیها ،  آقا اونایی که من می گم خیلی خفن ترن ، این انگلیسیهای بدبخت که کل کشورشونو سپردن به سیاه پوستها و مسلمونها ،

لابد می گید حتما منظور من آمریکاییها ست ، آره دیگه با اون سطح از تکنولوژی و دانش حتما خودشونن ،

ای آقا کجای کاریید ، ایراینیها ، ببببله  ایرانیها درست متوجه شدید ، از نظر من ایرانیها نژادپرست ترین مخلوقات خدا هستند ، این افرد با اینکه در هر رده ای در دنیا که شما فکر کنید حرف زیادی برای گفتن ندارند ، اما مگه شما جرات می کنید جلوی ایرانیها بگید عرب ، سریعا شروع به خندیدن  می کنند ، هه هه عربا ، اینا سوسمار خورن ، اینا بی فرهنگن ، اینا وحشین و .... داخل پرانتز باید بگم که همین عربها بهترین ایرلاین دنیا را دارن

برای مثال شما بگو چینی ها ، اینا همه چیز خوارن ، اینا مثل احمقها فقط کار می کنن ، اینا قیافشون اینطوریه ، خلاصه شما دم از هر نژاد و فرهنگی بزنید ایرانیها حتما دلیلی برای کوبیدن آن قشر پیدا خواهند کرد ، تمام افتخارشون یک تاریخی است که آن را هم همون غربی های کثیف (بی اخلاق) و بی عاطفه ثبت کردن ، این افغانیهای بیچاره میان تو ایران هرچی کار چیپه انجامش می دن به بهترین وجه ، تازه هر کدوموشون به اندازه  4 نفر از ماها کار می کنن ، همین افغانیها اگه نباشن صنعت ساختمان ایران تعطیل میشه ، شما هم با خودتون فکر کنید حتما به این نتیجه میرسید که یه نژاد پرست هستید ، من که به این نتیجه رسیدم ، واقعا برای خودمون متاسف شدم .شما فقط به برخوردی که با افغانیها میشه فکر کنید ، هر چی دزدی و تجاوز هست به این بدبختها بسته میشه ، حالا مثلا 1 در هزار مورد مربوط به اینا میشه ، بیایید نژادپرست نباشیم ، بیایید واقعا بهترین باشیم نه فقط در توهمات ...